Dag 1 avklarad!

Kl 07.39 för att vara exakt satte jag mig på ett fullt tåg till Jönköping. Konstigt nog var jag inte alls nervös. Men när jag väl klev in genom dörrarna till Försäkringskassan blev jag nervös. Skulle presentera mig själv inför de andra nyanställa och cheferna. Skrattade mest, pinsamt. Men resten av dagen blev bra, väldigt mycket information och presentationer. Tror det kan bli ett intressant jobb med roliga arbetskamrater. Fick se mitt kontor, mitt egna kontor? Sjukt! Det var perfekt :)

Nu måste jag snart sova, uppe före kl 6 imorgon. Gäsp..


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till på nya jobbet hjärtat! Kommer gå jätte bra det är jag övertygad om :) puss

2012-08-28 @ 07:41:49
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0