På gatan där jag bor..

Är verkligen skönt att vara hemma! Började dagen med att äta frukost med en gammal jobbakompis, mysigt! Åkte in på systembolaget för att få mitt schema inför jul, självklart jobbade inte hon som har hand om schemat. Men fick en liten varning om hur det var att jobba dagen före julafton förra året, de var 10 st som jobbade och ändå var det kaos! Brukar vara 4-5 st en vardag. Tänkte att det kan inte vara värre än det var på midsommar, eller!? Tycker det är rätt hemskt eller tragiskt att julen är det största helgen för alkohol. Midsommar och nyårsafton har jag lite mer förståelse för men jul!?

Ska vi och träffa Mickan strax, hon har fått uppdraget att klippa min lugg. Undra om jag våga visa mig på damsupen på lördag ;)

Ikväll ska det bakas lussekatter på Åkermyntavägen :)


Hoppas ni har en härlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0