Wingwomen!?

Vit klänning och röd t-shirt är de bästa orden som passar in på kvällen igår. Är inte första gången jag hjälper en killkompis att få ragg på krogen, vad är det som få folk att be mig om hjälp? Jag vann dock lite på det hela :)

Nog om det..Skara va bra! En mysig liten stad med en väldigt vacker kyrka. Skara HF krossade Thn stort, 30-19! Stort grattis till seriesegern! Va väldigt bra stämning i hallen och även om jag inte kan allt om handboll va det skoj! Hann gå en sväng på stan ( en gata som bestod av 4 caféer, 1 blomsteraffär, 1 butik med marknaskläder och 1 affär med inredning som hade 50 % på mycket) Köpte ett fint armband från SNÖ med lila pärlor, lite spontant. Lunch blev det också, bakad potais med kyckling! Den största och dyraste chokladbollen slank ner också ;) 4/5 pärlsocker! Bussresan hem va seeeg, va inte så trött innan men blev verkligen det på bussen. Är imponerad på Emma som orka åka denna bussen så ofta till skolan!

Har varit underbart vårväder idag, soligt och skönt. Gick en rund runt slussarna, ville inte gå in efter men orkade inte gå längre heller. En balkong eller altan saknade jag idag.

Imorgon få jag en ny tenta, längtar ;) NOT!!! Men har samlat energi i helgen, dock blev det ingen sovmorgon idag.


// C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0