Jag lever...men det är knappt

Denna tentaveckan har varit den värsta under hela min studietid eller rättare sagt de senaste 2-3 veckorna. På fredag kl 24.00 är det över. Längtar!!!! Är svårt att beskriva hur mycket press och ångest det är under en tenaperiod. Jag har kommit fram till att läsa på 150 % inte är min grej, att gå in i väggen har varit nära. Tror mycket beror på mina höga krav på mig själv att prestera och klara allt...

Annars mår jag jättebra :) Nu är det verkligen vår, ska njuta av det underbara vädret till helgen! Har redan hunnit använda två av mina vårjackor, tygskor och solglasögon. Gatorna har börjat bli fria från grus och snart kan man cykla väldigt fort igen! Exakt för en vecka såg jag de första snödropparna och krokusarna, ville plocka en bukett min fick hejda mig ;)

Nu ska jag äta pannkakor och fira en fet skatteåterbäring!

    Saknar min bästa vän och vill åka på festival! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är grym Christin!! Och jag gillar dig grymt mycket, glöm inte det ;) <3

2011-03-24 @ 09:10:12
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Martina

Go go christin <3

2011-03-25 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0