Turista på hemmaplan!

Turista på hemmaplan är väldigt trevlig och man uppskattar det som finns i en närhet. Idag åkte jag och Lina på utflykt till nationalparken Store Mosse för att gå en runda på mossen och hälsa på björnen. Det va lättare sagt än gjort att gå på leden runt mossen, min balans är inte den bästa. En bit gick in i skogen vilket vi tyckte var väldigt skönt då vi va rätt blöta om fötterna. Men det va mindre roligt när en huggorm helt plötsligt var framför mina fötter!!! Sprang som om det vore för liv och död, haha. Tog en sväng till naturum också för att titta på björnen och turista lite :)

Tack Lina för en dag med äventyr och skratt! Nästa vecka besöker vi ett annat resemål på hemmaplan :)

  

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv Christin! En härlig förmiddag! Glädjer mig att du fick hälsa på Granis! ;)

2011-06-16 @ 17:25:22
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0