alkoholfritt vin...

I fredas var vi ett härligt gäng som grillade hos Mickan. Jag började kl 8 i lördags så bestämde mig för att testa ett alkoholfritt vitt vin. Alla förutom dom få som visste om att det var alkoholfritt lurade jag totalt att det var riktigt vin. Även om de fick smaka på det!? När vi spelade ölspel blev det extra roligt när jag gav klunkarna till mig själv och drack mest på vattenfall, haha! När jag sedan erbjöd mig att köra till stan reagerade många och tyckte jag var lite dum i huvudet och förstod inte hur jag kunde tänka tanken. Tillslut fick jag avslöja att det var alkoholfritt vin vilket chockade många! Kan tillägga att det var riktigt gott, passar till kyckling och fisk. Även perfekt som sällskapsdryck istället för läsk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0