Inspiration och infektion

Känner mig inte så pigg idag, nåt virus som har attackerat min kropp. Förkyld och ont i huvudet. Försöker göra det bästa av dagen! Tvättar och försöker plugga men modetidningen ELLE är svår att släppa. Vårens mode är riktigt snyggt, en del iaf. Nyckelplagg är vida byxor, ogillar! Brillorna ska vara i knasiga former med poppiga färger, tycker solglasögon är väldigt roligt. Om jag inte minns fel har jag 4-5 st :)

Lite bilder från Trendbibeln

                         Väldigt snygg kvaj från H&M för 399 :-

Kommentarer
Postat av: Lina

Lisa kom hem med det feta elle-numret förra veckan. Härlig, kan man ju läsa hur länge som helst! Härligt blir det också med all färg och blommor som kommer inspirera kläderna i vår! :)



Klackskorna där känns intressanta! ;)

Puss!

2011-02-22 @ 23:21:54
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0