Hej Söndag!

Februari är snart slut, likaså helgen. Tiden går skrämmande fort men just nu är det bra, vill ha Mars och vår :) Börjar få ännu mer panik/ångest över sommarjobb nu men har två jobb jag ska söka imorgon tack vare mor :)

Blev en sväng på kåren igår, rocktema med liveband. Bandet va riktigt dåligt lr inte min musiksmak rättare sagt. Kvällen va rätt speciell på många sätt, pratade mer än dansade. Vilket händer väldigt väldigt sällan ...
Som vanligt? kom jag hem sent på grund av att jag fick hjälpa personer hem, är för snäll! 

                      Har samlat lite vuxenpoäng, igår åt jag lax och potäter med ett glas vitt ;)

                                         

Oscarsgalan ikväll, håller på till efter 6.00 och skola 9.15. Will I make it!? ;) Ska försöka vara uppe så länge som möjligt, har lovat Alexandra! Årets kvinnliga huvudroll tror jag Natalie Portman kammar hem och Icke-engelsk film hoppas jag på Hämnden med Persbrandt. Filip och Fredrik är kommentatorer som förhoppningsvis gör så att jag håller mig vaken! Med Caria Berg som kommentator för stjärnornas klädval lär det bli en kanonkul natt :)

Åter till hemtentan, motivation sökes!

Puss


Kommentarer
Postat av: emma k

åh, vilken god mat krippan..

Samma problem ja med, letar också sommarjobb. I helgen som precis gick va ja i Värnamo. Umgicks me familjen, Träffade mormor och morfar. Mysig familjehelg blev de. behövs ibland!

Nu nya tag, är ute på praktik, igen. Men ja trivs så de är bra.



puss

2011-02-28 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0