tillbaka i trollis

Igår flyttade jag tillbaka till elefanten och 202 för ett tredje år av studie. Gjorde ett stopp på IKEA på vägen upp för att köpa en tv-bänk till min platt-tv jag äntligen har fått upp! Blev en vit som passade in perfekt :) Känns lite konstigt att vara tillbaka i Trollis utan en klass och flera fina vänner som har fått jobb eller flyttat. Idag var det kursstart för min praktik. Är enbart 4 stycken så blir stor skillnad från att läsa med en klass. Själva praktiken börjar imorgon, ska vara hos en ekonomi/personalchef på ett företag som heter Ultramare. Det ligger 4-5 kilometer från elefanten så en bit att cykla, kommer garanterat cykla vilse ;)

Förvirrad och tankespridd som jag är ibland glömde jag min plånbok i Värnamo! Väldigt jobbigt! Var första dagen på Inslussningen för de nya studenterna idag vilket betyder att kåren är öppen varje dag. Men det varken körkort eller kårleg fick jag cykla till Friskis istället! Är gratis att träna där denna veckan så behövde inte visa nåt kort. Var på ett pass som hette intervall-flex. Första halvtimmen (kändes som en timme) var det intervaller i kondition och styrka. Väldigt bra och tydliga övningar som kändes! Sen var det rörlighet och balans den andra halvan som var minst lika jobbigt det men kul. Hon som höll passet gjorde det riktigt bra.

Håller på att välja vilka kort jag ska framkallar, kanske detta? :)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0