Börjat packa väskan inför påsk

Jag längtar sååååååååå mycket till påsk!!! Få ett stort leende bara jag tänker på påsk :) Ni kansk vill veta varför!? ;) Ska njuta av solen, våren, umgås med fina vänner, äta god mat OCH se September i Huskvarna med söta Thess, gå på bilmässan på elmia för att beskåda en väns motorcykel, spela ölbrännboll och grilla. Påskafton är fortfarande oklar men troligen blir det påskmiddag med släkten och antingen Håkan i Halmstad med C1 eller mat och fest i Anderstorp. Ska hinna med att plugga också!? Tur att ett dygn är 24 timmar ;)

Är roligt att packa inför påsk, inga tjocka tröjor eller jackor. Ska nog slänga i ett par shorts och en bikini utifall att det skulle bli superduper varmt :)


 
Skulle inte vara helt fel att vara solbränd nu och ha tid att njuta av solen..


Kommentarer
Postat av: emma k

gött krippan..



Åh, vilken fullspäckad påsk..

Jag åker till Värnamo redan torsdag eftermiddag för att träffa min nya chef inför sommarens sommarjobb på posten.. Woho.. Sen är ja i Värnamo i påsk.

japp bikini åker med för mig, måste börja sola!!

2011-04-18 @ 21:35:21
Postat av: christin

Vilken tid åker du på torsdag? ska ju till Thess, tänkte jag skulle hinna träffa dig :) Åhh fick du på posten, GRATTIS! jobb hela sommaren då?

2011-04-18 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0