Kapten röd

Första arbetsveckan är avklarad. Efter varje dag har det känts bättre. Arbetskamraterna är kanon och utbildningen rullar på. Sitter och lär oss olika program och arbetsmoment tillsammans vilket är väldigt skönt. Hjälper varandra och skrattar en del, väldigt mycket rättare sagt.

I torsdags stannade jag kvar i Jönköping och hälsade på Emma, vi gick en pw runt Munksjön och lagade pannkakor. Mysigt!

Igår kl 21 bestämde jag mig för att hänga med på Kapten Röd på Sigges Loge. Blev en bra val. Grymt mycket folk! Dock somnade jag inte förrens klockan 05.30 efter någon slags efterfest hos Jocke. Vilket resulterade i att jag vaknade 12.30 av Jockes mamma som ringde. Tack för att hon ringde annars hade jag kanske sovit ännu längre!? Har aldrig sovit så länge!

Nu ska jag baka bröd och förbereda inför kommande arbetsvecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0