En helg i Trollis

Helgen i Trollis uppdelat i tre dagar:

 

Fredag

Hoppade på tåget till Vänersborg redan kl 12. Väl framme gick jag en sväng på stan, hittade ett par jättesnygga skor! Sedan blev det en fika med Tina innan bussen rullade till Trollis. Kvällen spenderades med trollen hos Elin. Käkade tacos, drack vin, spelade spel och hade det bara bra tillsammans. En fredag i min smak J

Lördag

Dagen började med en supergod frukost hos Åsa. Sedan åkte vi ut och shoppade en hel del på Överby. Blev även en glass i solen J

Kvällen blev riktigt festlig med drinkar och skumpa med tjejerna. Fick även träffa söta Maria, tack för att du kom! Festligheterna fortsatte på Butlers där tiden gick väldigt fort. Lyckad kväll!

Söndag

Tog en fika med Emma, alltid lika trevligt. Stötte på Petra (ekonomichefen jag hade praktik hos), var nog helgens roligaste mötet under helgen! Hann även med en härlig promenad i solen runt spikön och i skogen innan tåget rullade hem.

 

Tack för helgen <3 Jag kommer snart tillbaka!

 

Ps ett inlägg om vad jag shoppade kommer ds.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0