Fullt upp!

Fredag:
Kom hem till Värnamo från Göteborg kl 9, var galet trött men hann bara med en kort tupplur innan det var dags för att fira min kusins student. Var fantastiskt väder vilket gjorde att stämningen höjdes. Firandet fortsatte till kl 20 på kvällen, sedan blev det fotboll på Gästis med Thess. Blev positivt förvånad över hur roligt vi hade!

Lördag: Dagen började med en rejäl sovmorgon, underbart! Åkte ner på stan med mor en sväng och köpte det guldiga halsbandet nedan för 149 :- på Lindex. 16:30 rullade tåget till Falköping där Mickis mötte upp mig för att åka till Skara och fria henne med ett härligt gäng brudar. Kvällen fortsatte på uteställlet Husaren i Skövde. Grymt bra och stort ställe! Tog av mig skorna som vanligt och dansade som på kåren ;)

Söndag: Efter några timmars sömn blev det tårta, färskpressad apelsinjuice och mackor till frukost. Söta Emma Magnusson kom och hämtade mig för en shoppingtur och lunch i Skövde. Trevligt värre :) Köpte ett par ljusa jeansshorts och en pelling på Lindex,  samt en bra rengörinskräm på HM. Nöjd med helgen hoppade jag på tåget till Värnamo.

Snart blir det att titta på fotbollen, Danmark-Tyskland! Kom igen Danmark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0