Shopping med Mickan

Det är nåt speciellt att gå och shoppa med sin allra närmaste vän. Jag vet exakt vad hon gillar för plagg och vad hon kommer klaga på i provrummet. Har varit hennes personliga stylist/assistent i två dagar nu. Först igår i Jönköping och idag i Värnamo. Oj vad hon har handlat, för flera tusen! Konstaterade att jag handlade för över 2000 kr bara på H&M förra året och hon inte har shoppat så här mycket på över ett år, säger ju lite om våra shoppingvanor ;)

Jag köpte på second hand (Erikshjälpen) ett par clips i silver och en svart liten väska i skinn.

På JC hade de totalt utförsäljning så ett par svarta leggins som är fodrade, ett halsband och ett lila nagerlack fick följa med hem. På Din Sko har jag tittat på ett par skor länge i rött men Mickan tyckte de röda va skitfula (vi är väldigt ärliga mot varandra) Så köpte ett par svarta istället för 99 :-

På IKEA inhandlades det vanliga plus gröna ljuslycktor och geléhjärtan :)

Åhléns - rött armband och ännu ett par clips och en vit blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0