Damsupén 2011

I lördags var jag på min förmodligen sista damsupé på Högskolan Väst. Det blev väldigt stressigt innan, kom till Trollhättan 16.30 men hann med fördrink och att komma i tid till sittningen! Mina förväntningar på sittningen var inte så höga, svårt att slå förra årets upplaga plus att de inte har varit så bra reklam för sittningen. I vilket fall så var det sjukhustema, killarna serverade i sjukhusskjortor och spexen/danserna var någorlunda relaterade till temat. Maten var inget vidare, namnet på huvudrätten skapade höga förväntingar men det var varken grönsallad eller rödvinssås! Säger som Stina, "Vissa stjärnor lyste klarare än andra på årets Damsupé". Det var väldigt lite folk på kåren vilket gjorde att det blev mellanfest och sedan ut på Butlers istället. Kvällen blev rolig, dock gick både mina dyra stumpbyxor och fina paraply sönder, klänningen dränktes av öl och vinden blåste bort min frisyr...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0