Studentbalen

Den årliga balen som de flesta studenter i stan går ägde rum i onsdags kväll. Varje år är man lika förvånad hur många det är som går ner för storgatsbacken, i år var det 67 balpar. Av dessa var det inte många jag kände. Dock många småsyskon till min vänner och bekanta gick vilket var väldigt roligt att se :) De flesta klänningarna gick i lila och blåa nyanser i år, känns som om det är ett team varje år. Dagen efter balen (i torsdags) tittade jag i värnamo nyheter på jobbet och fick se en bild på min farmor på helsidan om balen. Hon hade klänning på sig och sitter jämte en tjej som ska gå balen, fin bild :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Såg också bilden på din farmor! Så kul! Men så märkligt de inte ens nämne hennes namn i bildtexten.

2011-06-18 @ 17:11:48
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0