Skicka sms till hemtelefon

Har inte fått med alla mina nummer till min nya mobil vilket resulterade i att jag har råkat skicka sms till några av mina vänners hemtelefoner. Lina fick bland att ett sms till hennes hemtelefon och det kom fram!? Nån timma efter jag hade skickat det ringde det hemma hos Lina och en tant va i luren och läste upp mitt sms, haha! Tyckte detta lät väldigt knasigt och roligt så tänkte att jag måste testa och skicka ett till min hemtelefon, det kom inget samtal. Tänkte att det dröjer nån timme men icke! Imorse runt 7 tiden vaknade jag av att det ringde, mamma svarade och fattade ingenting. Jag och Lina konstaterade att tanten i luren måste ha gått och lagt sig vid 23 igår ;)

Blir en sväng till Växjö idag och hälsa på Alex :)

Hoppas ni få en fin helg med sol!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma k

asgarv.... hahah klockren...

så sjukt roligt.. hahahahahaaaa

2011-06-11 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0