Redan fredag :)

Går inte tiden skrämmande fort!? Måndag och fredag hela tiden..men just nu vill jag ha påsk och lite lov :)
Tentan gick som väntat, skit! Ska se till att klara omtentan, va inte långt ifrån ett g så det ska gå! Kommer bli min först omtenta på hela högskoletiden, det känns!!!

Övning och genrep inför Herrmiddagen imorgon är i full gång, årets upplaga kommer bli grym!!! Är taggad :)
Ska ladda upp med massa smågodis och "Så ska det låta" hos fina Carro ikväll, perfekt!

Börjar få lite panik över sommarjobb nu, men det löser sig! Skulle inte vara helt fel och hänga massa i Halmstad hela sommaren och inte jobba en timma, varför inte!?

Har klickat hem en bikini från HM, kunde inte låta bli!
Har klickat hem en bikini från HM, är den snygg eller är den SNYGG!?

Kommentarer
Postat av: thess

haha, jag vill ha en exakt likadan bikini krippan!! vet inte om jag ska beställa hem jag med!

2011-04-15 @ 20:25:21
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0