Hösten känns helt..

I skolan igår hade vi information om fördjupning och val av kurser till hösten. Mycket kurser var inte relevanta eller möjliga att välja för oss personalekonomer men en kurs som är ny i höst, "Arbetsintegrerat lärande inom personal och ekonomi" 15 hp va enbart för oss och ett program till. Kursen innebär att man praktisera 4 dagar/vecka i 10 veckor, hur bra låter inte det!? Behöver enbart läsa 15 hp i höst så nu gäller det att hitta en praktikplats som jag förhoppningsvis kan få jobb på sen, wooohoo! Hösten känns helt enkelt mycket bättre nu :)

Funderar på att hitta en praktikplats i en annan stad i Trollis, vill inte jobba här efter skolan ändå...

Direkt efter lunch igår fyllde vi Patricias bil med brudar och åkte ner till Gbg för shopping :) Borde spärrat min visakort, när man verkligen inte få shoppa hittar man massa. Är det inte konstigt, slår aldig fel! Blev en lång dag, min fötter mådde inte bra när jag kom hem. Premiären av mina vita converse va sådär, aj aj!  



Fick en parfym när jag fyllde år, luktar verkligen sommar :)


Tvättstugan kallar! Ska även träna på gymmet med Stina idag :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0