För mycket..

Suttit och tentapluggat hela dagen och gör fortfarnade, det går framåt :) Fördelen med att skriva en omtenta är att man lär säg allt mer än på yttan, resten är en stor nackdel!!!
Har varit väldigt tankespridd och förvirrad denna veckan, noll koll! Letade t.ex. efter min jacka i skolan i tisdas (hade ingen jacka med mig) mina nycklar igår som jag hade lånat ut till alexandra och idag glömde jag min väska där vi åt mat i skolan. Vad händer nästa gång? Min hjärna håller nog på att koka över!? Mottot "allt går bara man vill" funkar inte på mig nu! Min kalender är fullproppad...måste lära mig att säga nej och att det inte går att göra allt..

Ringde ett samtal igår angående ett sommarjobb, fick dåligt samvete när jag hade lagt på. Va väldigt kaxig och rak på sak när jag ringde, typ som att jag va chefen och inte hon ;) Det visade sig att det lönade sig för ska få komma på intervjuv inom kort :D  

Puss & kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0