En dag på Isaberg

Har haft en nostalgisk dag på Isaberg med fina vänner. Var senaste där på skidskola under en friluftsdag i 8:an. Det gick fantastiskt bra att åka och sittliften var inga problem, mycket lättare än i Sälen. Åkte ett åk själv i familjebacken, gick jättebra tills jag körde rakt in en snygg snowboardåkare som hade stannat i backen. Det enda jag fick fram va "Du var en bra bromskloss", haha! 

Nu ligger jag i soffan och mår kass med Molly i knäet. Sov tre timmar när jag kom hem, har fruktansvärt ont i huvudet och halsen är inte på topp heller :( Ta på krafterna att lära sig åka ihop med skidorna ;) 






Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter som en toppendag, härligt! :) Mamma frågade om du skulle träffa den där snowboardåkaren sen på afterskin, haha.

Svar: Hahaha! Vi var aldrig på afterskin men han va säkert där ;)
Christin

2014-02-02 @ 20:54:20
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0