Lördag 26 Maj

I lördags kom mina päron upp till Trollhättan för att hjälpa mig packa ihop mitt liv och flytta hem till Värnamo över sommaren. Blev en intensiv dag men hann med lite roligheter. Tittade på fall påsläpp och åt god mat på Strandgatan. Lämnade Trollhättan kl 19 vilket betydde att det var öde på vägarna ner till Småland. Väl hemma var jag helt slut men packade ur allt från lastbilen och bytte om för att åka på Gisledagarna i Gislaved. Möte upp gänget på stan och hade en rolig kväll, att få dansa med min bästa vän var precis vad jag behövde! Blev nekad av en vakten för att jag var för full när jag var nykter, men skällde ut honom och fick komma in. Tur för honom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0