Njuter av att vara ledig!

Tentan i fredags gick bra, men ska inte hoppas på en godkänd tentan för mycket. Firade att sista tentan någonsin var skriven ( lever på hoppet) med tacos och vin. Alla var helt slut så blev ingen utgång utan halvsomnade i Åsas säng. I lördags cyklade jag och Stina ut till köpcentret Överby för att köpa lite nytt till garderoben. Cyklade därifrån 6 h senare med överfulla cyklar och ett något tomt konto. Blider på gårdagens fynd kommer! På kvällen var brudarna hos mig för att dricka vin och planerade resan till Grekland. Maria du var saknad! Ramlade in på kåren och dansade lite, var inte alls mycket folk där som vi kände. Stor skillnad från förra året. Men kåren är alltid kåren :)

Idag blev en tänk söndagspromenad i lugnt tempo en lååång promenad i terräng. Gick kärleksstigen och upp på kopparklinten. Väldigt skönt att vara ute i naturen utan stress och kunna njuta av våren.

Nu ska jag läsa Plaza kvinna, ligger 2 nummer efter. Ikväll blir det våfflor med brudarna. Tror jag har lyckats utnyttja min pluggfria helg riktigt bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, fina thn! den staden är saknad och det är du med christin! Vi ses till påsk! då får vi klippa luggen på dig, ser att du sätter upp den med spännen redan ;)

2012-03-25 @ 21:30:46
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0