Obehaglig upplevelse

Var på ett intervall pass på friskis idag, precis som jag brukar på måndagar. Denna gång gick det inte som vanligt utan när sista delen inleddes började det snurra och armar och ben hängde inte med. Tog mig samman och körde klart låten men sen gick det inte mer, svartnade för ögonen och allt började snurra ännu mer. Lyckades få med mig min väska och vattenflaska in i omklädningsrummet men längre än så kom jag inte förrens jag var tvungen att lägga mig ner, väldigt obehagligt. Misstänker ett blodsockerfall men inte säker. Har varit med om detta en gång innan i samband med träning men den här gången var det värre...tror jag hoppar träningen imorgon och satsar på att gå en pw istället!


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj Christin. Fy så läskigt! Du får ta det lite lugnt imån tror jag. Klokt köra på pw som omväxling. (gillar din lilla förkortning där med pw) ;) puss!

2012-04-24 @ 00:03:03
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: thess

christin! ta hand om dig och pressa dig inte för hårt! ta en pw så får du frisk luft samtidigt :) puss

2012-04-24 @ 16:38:36
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0