CSN-dag

25 april, vilket betyder CSN! Jag, Maria, Josse och Åsa unnade oss lunch på Strandgatan. Åt en lunch buffé med massa gott och te med kärleksmums till efterrätt. Fantastisk gott! Blev en lång lunch, 1,5 h men det var vi värda. Sen blev det en oplanerad sväng på stan, fick med mig lite fynd på rean hem. Tror jag är lite av en expert på att hitta saker på rea. Mycket nöjd med dags fynd!

Har länge letat efter två nya kuddar till min soffa men alla fina jag har hittar har kostat runt 200 kr/st, för dyrt i mina ögon. Men på Åhléns gjorde jag detta fynd, 2 lila mönstrade kuddar med sidenband på sidan för endast 50 kr/st. Hade kostat 169kr/st.

Innan på en musik/bok affär som hade utförsäljning fick boken "En dag" följa med hem. Har hört talas om boken och att den har fått mycket bra utlåtande så valet att köpa den för 25kr var inte så svårt. Inuti boken var det dessutom flera tidningar och skribenter som hade kommenterat den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0