Toppenkväll!

Har inte mått så bra i veckan men igår kände jag mig bättre vilket resulterade i en väldigt rolig kväll! Dagen började väldigt bra med lyxfrukost framför Nyhetsmorgon med Mickis för att sedan gå en sväng på stan. Det är nåt speciellt att gå på stan på just lördagar, mysigt :) En långpromenad med Stina o Alfons i solen gav massa energi som
varade hela kvällen!

Förfest hos Åsa för att sedan vandra vidare till Buddys för att bowla. Var sjukt dålig, 50 poäng på en serie!? Måste varit min sämst serie någonsin! Hade väldigt kul ändå :) Kvällen slutade på Butlers där det var fullt drag, träffade massa trevligt folk. Bland annat några från jobbet/praktiken som trodde att jag var 28 år!? Haha! Även lite klasskamrater vilket fick mig att sakna klassen ännu mer..

Att gå hem tog en timme (brukar ta 10 min), det säger väl allt ;)

En toppenkväll med fina troll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0