Härlig lördag!

Började dagen med ett pass på Friskis med Stina, gav en massa energi!

Tog senare bussen till Vänersborg för att gå på Oktobermarknaden med Lisa och Maria. Det var en mycket större marknad och folkfest än jag trodde! Köpte inget speciellt, va mest mysigt att gå runt bland knallarna. När vi nästan hade gått klart upptäckte jag att de sålde churros, den spanska bakverket som liknar en munk/våffla som äts med kanal och socker. Väldigt gott!!!

Igår var det halloween och löningshelg vilket betydde för många festligheter och utgång. Jag bestämde mig för att stanna hemma och ha en riktigt bra kväll med min granne Maria. Käkade gott, tittade på "Så mycket bättre" och fick agera "mamma" åt Stina som inte hade ätit!

Nu blir det plugg med Emma i skolan. Hoppas ni få en trevlig söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0