I'm back!

I'm back! Ska ge bloggvärlden en andra chans, har mer motivation och inspiration denna gång.

Mitt bloggnamn smålandspinglan är ganska givet, kommer från Småland och är en pingla ;)

Flyttade upp till Trollis i söndas efter ett lååångt och härligt jullov utan plugg och måsten. Min lägenhet har varit saknad och likaså alla fina vänner! Sista terminen innan jag är färdigutbildad Personalekonom börjar på måndag, hur sjukt är inte det!? vart har tiden tagit vägen? Det känns både bra och dåligt då hösten känns ovetande, är så tryggt att plugga. Ska läsa 150 % denna termin för att kunna läsa vidare mot redvovisning. Nog om det!

Hade en mycket bra kväll igår, de spelade John Mayer på friskis (första gången jag hörde honom där). Firade även två finfina betyg med en drink hos Emma, det var vi såå värda! Såg även den nya serien på kanal 5 om ett gäng barn ( typ 10 år) från England som ska klara sig själva i ett hus. Se aldrig det!

Välkommna hit!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni hade varit värda tio drinkar, minst ;) Va fin bloggen blev!!!

2011-01-13 @ 20:49:31
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Christin! :) Vilken fin blogg du har. Mysig header! Ska bli riktigt skoj att följa ditt liv i Trollywood :D Snart kommer jag och hälsar på dig oxå :)Vi hade julgransplundring idag, nice nice :) Märkte att du går på engelsk touch i dina sms idag förresten ;) Härligt med Friskis. Kom ihåg att gå på zumban igen också! Grattis till fina betygen :) Ha en bra dag, puss!

2011-01-13 @ 23:05:08
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Christin

Emma - haha vi spara oss lite ;) Tack!

Lina - Tack! är Thess som har hjälpt mig :) ja du är så välkommen! ska läsa en kurs där det finns engelsk litteratur så måste öva upp min engelska igen ;) Puss

2011-01-14 @ 11:47:24
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/
Postat av: emma k

wie krippan..

Nice alltså.

Jag har skaffat konto på bloglovin.com

Ett smidigt ställe där jag samlar alla mina bloggar jag följer och så säger bloglovin till när någon blogg blir uppdaterad..

Så där får även du en plats..

Puss

2011-01-15 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0