Spontan kväll.

Det är mysigt att vara hemma men tidigt går så fort! Hade planerat att ha handbollskväll hos Malin igår men blev inget med det, spysjuka. Tittade på handbollen med pappa istället sen blev det bowling och förfest till Harrys. Blev ingen utgång för mig vilket jag är glad för idag. Men blev en rolig kväll ändå :) Kim Ekdahl är KUNG!

Ska hälsa på min farmor idag, tänkte överraska henne med tulpaner :) Fika med fina Thess och ikväll smäller det! Björn Rosenström spelar på parken, jag + mickan och rosenström. Kan det bli annat än bra!? Hoppas på att få träffa Frasse också ( Alex hund).

En sak som är lite tråkigt är att Beck är inte min granne här som jag för övrigt springer in till flera ggr om dan. Gött för henne att slippa mig lite nu kanske ;)

Nu snöa det, suck! Få ta bilen till stan.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag väntar snällt på dig här hemma, dock äre nog jag som får problem ikväll..vem ska hjälpa mig med vilka kläder jag ska ha?!?!? :) ses imorn:)

2011-01-29 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0