Längtar efter bara fötter..

VÅREN, vart är du!? Igår gick jag ut i mina tygskor och vårväska för att himlen va blå och solen sken. Idag har jag nysit hela dagen, bäst att inse att våren inte är här. Ska nog köpa tulpaner imorgon för att inte släppa hoppet om våren :)

Skolan har dragit igång nu, är massa böcker att köpa!! Är inga böcker jag vill köpa nya utan gör allt för att kunna låna på bibliotek eller köpa begagnat. Har köpa fler på www.lycknis.se och under begagnat, köpte en bok för 80 kr som kostar 400 kr ny. Grymt bra affär!

Har fått CSN nu, pengarna rullar in det går bra nu? Kanske hög tid att köpa en biljett till Håkan snart :) Eller kanske bäst att vänta på att C fått sitt CSN också. Skulle sååå gärna vilja gå på P3 guldgalan i Gbg på lördag men slutsålt sen länge, buhhh!!! Robyn och Håkan kommer garanterat kamma hem alla priser ;)

Ikväll landade Mickan i Sverige, underbart att ha henne i Sverige igen :)

Nu ska jag skriva klart mitt personliga brev.

Tjingeling 





Kommentarer
Postat av: C

vi hoppas mina pengar snart rullar in med så vi kan köpa våra biljetter:) Och behåll vinterkläderna på ett tag till så du håller dig frisk:) Puss

2011-01-20 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0