Semester

Hej vänner, bekanta och okända!

Min första betalda semester har börjat och det är den 5:dagen på 4 veckor som jag är ledig. Min semester började väldigt bra med drinkar med mor, möhippa för Johanna och en dag med min bästa på High Chaparall. Men i tisdags hände något som fick hela mig att rasa ihop och känna mig helt tom.

Min förebild, idol, bästa släkting, min vän, min bästa morfar dog. Gråtet nu när jag skriver ordet dog. Det är så hemskt.

Min semester kommer inte bli som planerat men ta en dag i taget. Idag är jag och mina päron på Österlen, eller rättare sagt i Kivik och hälsa på farmors syster. Är så vackert här nere och lugnt o skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0