Det går bra nu!

Hade skrivit ett långt inlägg om helgen i Göteborg och Trollhättan i måndags men det försvann, inte första gången! Blogga via blogg.se appen funkar sådär.
 
Den här veckam har börjat väldigt bra. I måndags kväll ringa en hyresvärd och frågade om jag ville komma och titta på en lägenhet på Torpa. Fattade inte varför hon ringde mig!? Men hade visst ringt en gång i höstas och visat intresse. Helt otroligt att hon kommer ihåg mig och vill erbjuda en lägenhet nu!? Ska iallafall kolla på lägenheten imorgon efter jobbet, nyfiken. Är en lägenhet på 41 kvm, har 48 kvm nu. Ungefär samma hyra. Gillar verkligen den lägenheten jag bor i nu men alltid säkrare att inte hyra i andrahand.
 
På jobbet idag bjöd cheferna på tårta för att de var så nöjda med allas arbete och ville uppmuntra oss.
Senare på dagen fick jag reda på att jag är tillsvidareanställd vilket jag visste sedan innan men nu fick jag det bekräftat till 100 %. Fick även en rejäl lönehöjning som gjorde att jag hamnade i en liten chock vilket min chef märkte. Han sa "Christin du är värd den lönen, jag är mycket nöjd med dig". Känns underbart att veta att man gör ett bra jobb :D
 
Kunde inte låta bli att fira lite idag,blev ett glas vin och pannkakstårta :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0