2013

Vänt blad till ett nytt år, vilket jag tycker är skönt. 2012 var ett mycket bra år men samtidigt hände lite tråkigheter.

Har sett att många som skriver blogg har gjort en så kallad "Årskrönika" vilket jag inte orka men kan berätta det bästa och sämsta med 2012. Även mina förväntningar på 2013 :)

Det bästa med 2012 var våren i Trollis, även om plugget var väldigt tufft, att jag tog min examen i företagsekonomi efter 3 år, resan till Franska Riveran, att jag fick jobb på Försäkringskassan och lärde känna fantastiska kollegor och att jag fick en lägenhet i Jönköping.

Det sämsta med 2012 var de sjukdomar som drabbade mina nära och kära, att min farmor avled hastigt, saknaden av alla mina vänner från pluggtiden i Trollis och de två månaderna jag pendlade mellan Värnamo och Jönköping.

Vad händer 2013 då!? Jag tror det blir ett bra år, känns så iallafall :) Fick reda på att jag är tillsvidareanställning förra veckan på Försäkringskassan, min provanställning går ut 27 februari men fick reda på det tidigare, väldigt skönt. Ska bli roligt att möta våren i Jönköping och kunna upptäcka staden mer, har 7 veckors betald semester att ta ut under året, lyxigt värre. Är grymt sugen på att åka till Barcelona i vår, Grekland i sommar och New York i höst :)

Ska bli bättre på att blogga 2013!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0