Samlat energi!

Göteborg var så bra! Hann med så mycket skoj och träffade underbara människor. Började med att jag sprang på Stina på stationen. Kände på direkten att jag verkligen saknar Trollis! Men om en månad ska jag dit.

Dagen fortsatte med kvalitetstid med tjejerna, shopping och firande av Tina på Liseberg. Körde 5-kamp, var riktigt roligt och dessutom vann jag :) Träffade Alexandra vid utgången, kul kul :)

Kvällen fortsatte sedan på Trädgårdsföreningen tillsammans med Lina och hennes härliga vänner. Volvo firande något så massa artister som uppträdde. Bland annat Teddybears sthlm, Adrian Lux och Rebecca & Fiona. Var riktigt roligt med folkfest :)

Idag blev det en sväng i Slottsskogen, hälsade på djuren och kikade runt. Lunchade hos Lisa och Robin, mysigt!
Innan tåget rullade hem blev det en fika i Haga med söta Jenny :)

Fina vänner ger mig energi, tack för helgen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0