Godmorgon

Onsdag morgon och jag sitter på bussen till Jönköping. Kommer att ta tid att vänja mig vid att stiga upp 05.30! Jobbet rullar på, börja känna mig mer och mer självständigt på den första arbetsuppgiften vi har lärt oss.

Igår var jag på årets tuffaste träningspass, intensivgympa. Våren 2011 gick jag senast på intensivpass på Friskis så kroppen är inte direkt van vid att halvt dö efter tredje låten! Men passet var väldigt bra och svettigt.

Idag ska vi utnyttja vår friskvårdstimme på jobbet och gå runt Munksjön :)

Nu ska jag försöka sova några minuter och lyssna på Martin Björk och gänget i Vakna med the voice.

Hoppas ni får en fin onsdag!

Ps: Bilden är på mitt lag på kräftskivan

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0