Veckans tråkigaste dag men..

Tisdagar har aldrig varit min dag. Började ogilla tisdag när jag jobbade på Jotex vilket var flera år sedan. I morse på bussen spelade busschauffören Whitney Houston på hög volym, så otippat! Mina hörlurar eller täckningen till radion fungerade inte så fick snällt sjunga med till I wanna dance with somebody... till slut lyckades jag somna en kvart. På jobbet har det varit en del möten vilket det är hela den här veckan vilket stoppar upp arbetet. Idag hade jag bara ärenden som var komplicerade och som tog tid att utreda. Mindre roligt men det är ju tisdag idag ;)
 
Fick dock ett väldigt roligt besked idag, på fredag kommer Mickan hem :D Längtar!
 
Är dock ingen vanlig tråkig tisdag idag utan min fina vän Emma fyller år, GRATTIS!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!!! Tack fina underbara kripp!!! Vi ses snart!!! :)

2012-10-17 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0