Skara och sol

Efter jobbet och en liten shoppingrunda i fredags tog jag bilen till Skara. Blev tacomys hos Bea med fina skaratöser när jag kom fram. Lördagen började med frukost framför Nyhetsmorgon hos Mickis. Hann även med en sväng på stan i den lilla staden. Köpte fina liljor!

Kl 14.00 började matchen, Skara HF-Uddevalla. Mickis intog planen efter år med knäskada, var verklige kul och se henne på planen igen! Vann gjorde de också :) Fint sällskap på läktaren hade jag med, Emma Magnusson med vänner :)

Kvällen spenderade hos Tengis, han hade "fetefest" som han själv kallade det. Blev rätt livat men jag var nykter. Brukar inte tycka att det är jobbigt att vara nykter när alla andra dricker men i lördags var det rätt jobbigt. Ställde snällt upp och körde till Sigges Loge men det tog lång tid innan 4 personer kunde sätta sig i bilen.

Igår, söndag, vaknade jag till sol. Perfekt väder för min och Linas höstpromenad :) Var nästan ute i 1,5 timme, hittade en gunga och njöt av en bra höstdag. Resten av söndagen bestod bland annat av letande av kläder och skor i garaget, hittade 4 par jeans som passade! Bingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0