Frisk!?

Har varit sjuk så länge att jag knappt vet hur det känns att vara frisk ;) Ska äta sista antibiotikan imorgon men är sjukt sugen på att springa en runda ikväll! Tror dock jag får nöja mig med en pw.

Den här veckan går så snabbt, vilket är skönt. För längtar verkligen till helgen! Ska åka till trollis och träffa alla fina troll  Idag låg det en inbjudan till första personalfesten i mitt postfack, sjukt pepp!

Arbetet rullar annars på bra men stöter på nya saker i ärenden varje dag. Börjar känna mig mer och mer säker. Men massa kvar att lära mig!!! Fick en kommentar av chefen idag att jag skriver och formulerar mig bra :) Alltid kul med positiv respons!

Bjuder på en bild på Molly som njuter av höstsolen :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0