Snart tillbaka!

Har inte varit så närvarande här de senaste veckorna av många olika anledningar. Både tråkiga och roliga. Igår begravdes min älskade farmor. Var en jobbigt dag som ändå var fin och det sista farvälet blev så bra det kunde. Grät mest av alla i kyrkan, men orkade inte bry mig. Säger som min mor "Det finns en positiv sak med begravningar och det är att hela släkten träffas". Var roligt att träffa bland annat framors syster som hade åkt 3 timmar med tåg, 85 år. Imponerad! Nu väntar projektet att tömma farmors lägenhet, kommer ta tid och vara energikrävande! En dag i taget..
 
Över till lite roligare saker! Har flyttat till Jönköping och börja känna mig riktigt hemma i lägenheten. Fantastiskt att kunna cykla till jobbet och att jag kan träffa vänner på vardagskvällarna igen! Bara positivt med Jönköping :D
 
Om någon timma rullar bilen till Jönköping igen, dock inte min bil för den har gått sönder :/
Mickan är i stan så hon ska med upp till Jönköping tillsammans med Lina, som för övrigt också har flyttat till Jönköping nyss :) Ska laga mat, dricka vin och gå ut och dansa ikväll. Känner att jag behöver en sådan kväll! Lite andra Värnamo tjejer ska också vara med, kul kul!
 
Bild på min snygga farmor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0