Seriösa övningsuppgifter?

Idag går plugget rätt bra, tror snön gav mig motivation!


Kommentarer
Postat av: Lina

Är det seriöst med i din bok? Ett gökur på Värnamo marknad!!???? Hahaha, så galet!!



Snön lyser ju verkligen upp fint. :) Götet var supermysigt idag med att träffa Emma och Lisa. Kvällen med Martina var sannerligen trevlig! Mysigt de bor där ute i skogen. :) lycka till med resan till Trollis imån. Tycker om dig, puss

2012-01-10 @ 23:52:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Christin

Jajamen, dessvärre är inte frågorna på tentan i den klassen ;) Fick mig ett gott skratt när den uppgiften kom! Ja visst bodde Tina fint, träffade du hundarna? :) <3

2012-01-11 @ 22:34:50
Postat av: Lina

Haha,tur det. Smålojt annars. ;) nae jag träffade inte dogsen. De var ute när vi var där. Nu far jag till Gbg och imån Hawaii! Puss!

2012-01-14 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0