8 jan

Så var första helgen i Januari 2012 över. Började helgen med fredagsmys hos Thess :) Steg upp tidigt på lördagen för att åka till Göteborg med Lina. Anlände redan kl 13 vilket betydde att en del tid tillbringades på Nordstan men köpte ingenting, lika bra det. Mötte upp Jenny, Elin och Robin för att fixa de sista presenterna, käka pizza (som jag inte ätit sen i somras) oj va gott det va! Hoppade på spårvagnen vid 20 till systrarna Bylunds 25-års fest/inflyttningfest. De hade fixat med plockmat och tårta o massa härliga människor. Blev helt lycklig inombords när jag fick krama om mina kära troll! Kvällen blev lyckad men dock ingen utgång för min del, fortfarande halvsjuk. Funderar på om jag har halsfluss :/

Kom hem ganska tidigt idag så hann åka ut till morfar med mamma, bakade våfflor och städade. Nu sitter jag och pluggar men det går sådär..

Har spelat det här låten för många gånger men visst är den bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0