Värnamodagarna

Stan vaknar till liv och alla är ute och käka indisk mat, dricker en öl i något av öltälten, skrattar, dansar, shoppar och minglar runt bland allt folk. Jag gillar när det händer saker i vår lilla stad!

I fredags efter sista arbetsdagen på Systembolaget var jag helt slut, över 2000 kunder. Men det var en bra sista dag! På kvällen var vi bjudna på förfest till en tjej jag spelat volleyboll med för massa år sedan. Träffade allt möjligt folk där. Lite så är det på Värnamodagarna, alla samlas som är hemma. Nere på stan var det väldigt bra drag, träffade massa roliga människor :) Cyklade hem runt 01.30 genom ett för ovanlighetens skull livat Värnamo!

Gårdagens festligheter började hemma hos Mickan, lekte roliga lekar som vi gjorde när vi var 18. Droppade in mer och mer folk under kvällen, till slut var vi över 20 st! Lagom tills vi skulle gå ner på stan öppnade himlen sig. Såg ut som dränkta katter när vi väl var framme. Mindre roligt men inne på området var det fullt drag, kanonkul!

Är tacksam för alla fina vänner jag har runt mig 

Idag har jag klippt och tonat håret hos Thess, behövdes! Imorgon börjar allvaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0