Howdy Howdy!

Helgen har varit bra med fina vänner runt mig och massa skratt. Efter jobbet i fredags blev det förfest med massa folk i Anderstorp innan vi åkte till High Chaparral och dansade natten lång. Var nykter och körde men det gjorde inget för hade en riktigt bra kväll ändå :) Om ni vill dricka en alkoholfri drink ute föreslår jag San Francisco, supergod! I lördags tog jag sovmorgon, var ute och sprang och sedan åkte vi till Växjö för Karl-Oskar dagarna. Var på campus och förfestade, nästan alla i gänget var samlade plus massa studenter. En liten lägenhet med massa folk, kommer sakna det i höst! Tror jag får åka till Växjö i höst och gå ut på kåren! Hängde i ett stort öltält hela kvällen, var roligt men förfesten var klart bättre! Idag har jag varit på High Chaparall för att visa Emma detta cracy ställe. Var riktigt roligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart blir du stammis på Chaparral haha. Go dag vi hade. :) roligast att visa Emma vad hon missade som liten. ;) haha puss

2012-08-05 @ 21:45:02
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0