Vykort från Hawaii

Denna dag började mindre bra, illamående och åksjuk på tåget. Väl framme var jag nära på att bli påkörd, kände personerna i bilen så blev lite komiskt tillslut. I skolan blev det rakt in i c-uppsatsen som avbröts av att tentaresultatet på ena kursen hade kommit. GODKÄND!!! Det är ett mirakel för vågade knappt hoppas att jag hade klarat den, ska bli spännande och se hur många poäng jag fick och på vad.

Åter till inläggets rubrik, bland all tråkig post jag hade fått låg det ett färgglatt vykort från Hawaii och bästa Lina :D Snart är hon i Sverige igen vilket känns väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Christin! So nice!! Och kul att du fått kortet! :) ses snart!! Puss!

2012-04-11 @ 01:02:43
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0