Tankar

Vad ska jag göra i höst? Vart ska jag bo? Vad vill jag jobba med? Hösten känns jobbig och väldigt oviss! Börjar inse mer och mer för varje dag att jag verkligen snart är färdigtutbildad för gott snart,mindre än 2 månader kvar. Vart tog 3 år vägen? Snart har jag inte min lägenhet kvar utan få flytta hem till mor och far. Bo hemma över sommaren är inga problem, trädgård, tillgång till bil, mat på bordet, listan kan göras lång. Men samtidigt är det inte roligt att flytta hem igen, bakslag i mina ögon. Men i höst ska jag ut på nya äventyr men frågan är vart!? Tankar går till Jönköping eller Halmstad, en sak är säker iallafall att det kommer inte vara till en stad högre upp än Trollhättan.

Men först ska c-uppsatsen skrivas klart och en underbar vår upplevas med härliga vänner i Trollis!


Ny jeansjacka som köptes på H&M i Växjö, grymt nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0