Sol - Göteborg - Håkan - <3

Vilken fantastisk dag det blev igår!

Började dagen med att hämta ut min omtenta i investeringsbedömning och finansiell styrning, fick 2 poäng från vg!! Väldigt nöjd! Sen hoppade jag på bussen till Mellerud för en intervjuv för en anställning på Systembolaget som ska öppna på Överby den 2 November. Det känns rätt bra, allt svårt att säga hur det gick. Butikschefen ställde mycket raka frågor och upprepade flera gånger att jag är utvald bland över 400 sökande. Varför just ja skulle få jobbet tryckte hon mycket på vilket var väldigt svårt att svara på men sa att jag vill utvecklas inom systembolaget...Jobbet skulle iaf vara varje fredag och varannan lördag vilket skulle innebär ca 50 timmar i månaden. Hoppas hoppas att jag få det!

15.41
hoppade jag och Stina på tåget till Göteborg för lite shopping och se Håkan på Liseberg. Hann inte gå in i så många butiker men hittade en snygg tröja på Zara. En vinröd med en guldig dragkedja på ryggen. Både snygg till vardags och fest :) Gick bort till Liseberg och gick vilse!? Tur att vi både har en iphone ;) Väl framme på Liseberg möte vi upp Alexandra och fick biljettet och gå in i en entre utan kö, fettnice! Tack Alex!

Käkade finmiddag som bestod av kycklingfilé, klytpotatis och beasås innan konserten, mums! Stod kanske inte på bästa stället men hörde iaf väldigt bra och såg relvativt bra. Han spelade alla låtar från hans nya album " 2 steg från paradiset" , kände igen ungefär hälften av låtarna. Tycker detta albumet skiljer sig från hans tidigare då det är mer lugna låtar med mer budskap. Självklart spelade han också de bästa gamla låtarna vilket fick hela Liseberg och gunga! Var helt magiskt när han körde "Känn igen sorg för mig Göteborg", blev helt lycklig i kroppen :) Efter en magisk konsert köpte vi sockervadd, var jättelängesen vi åt det så var bara tvunga! Åt ungefär hälften sen blev det för mycket. Hoppade på en vagn till stationen, sprang som idioter till bussen och satt halva vägen på golvet i bussen för att sedan komma hem till Trollis. Batteriet på min mobil dog runt 21 så kunde tyvärr inte ta så mycket kort eller filma men bjuder på det jag hann få med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0