Helgen

Var ledig i fredas från praktiken, spenderade dagen i skolan med Emma. Vi satt och försökte skriva på våra arbeten men motivationen och koncentrationen var sådär. Tog en paus och klippte luggen, blev väldigt bra! Kan se igen ;) Åt den efterlängtade tacobuffén på Backstage med brudarna på kvällen och gick sedan vidare till kåren för att lyssna på komiken Özz Nûjen. Skrattade flera gånger så att jag började gråta! Han drev mycket om kvinnor/män och svenskar/utlänningar. Ingen av oss var direkt partysugna så gick hem till Elin och tittade på idol o åt massa godis istället :)

Lördan blev intensiv och rolig. Åkte ner till Göteborg med tåget tidigt på morgonen, möte upp Lisa på stationen. Gick coh shoppade i några timmar tills jag var tvungen att springa till Bokmässan. Hann tyvärr inte fika med Lisa men väldigt roligt att träffa henne :) Möte upp päronen utanför Svenska Mässan, roligt att träffa dem! Maria Montazami var dagens mål, mamma ville få hennes bok signerad. Fick stå i kö i över en timma för att träffa henne men det var det värt! Träffade många andra författare också men köpte ingen bok. Var lite sugen på att köpa Martina Haags nya bok men upptäckte att den fanns att låna på stadsbiblioteket ;)

Kl 16.00 hoppade jag på tåget till Skövde för att sedan ta mig vidare till Mickis i Skara. Var ett tjejgäng på 7 st som käkade tacos och drack massa gott. Blev en riktigt lyckad förfest! Fortsatte till Stadt och Oktoberfesten, märkte inte av att det var just oktoberfest så mycket men var trevligt ändå. Fick ont i fötterna (som vanligt) och gick hela vägen hem till Mickis utan skor, inte så smart..

Kom tillbaka till Trollis vid lunchtid efter en lite annorlunda resa hem. Vi åkte bil me Anders, hade en flyttkartong framför mig så såg inte något framåt men jag och Stina hade det mysigt ;)


Nu ska jag skriva klart arbetet och förbereda inför jobbet imorgon!

Hoppas eran helg har varit mysig :)


Kommentarer
Postat av: emma k

wow, haha cool kändisbild..

haha, du kripp, vi borde prata snart, måste veta hur det går i trollis...

2011-09-27 @ 11:58:04
Postat av: Lina

Ey, så du har träffat fröken Montazami!!! Fräckt!

2011-09-28 @ 18:30:18
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0