Plugga hemma.

Fredag och plugg hemma, skriver på praktikrapporten. Ska ha seminarium på tisdag om etiska dilemman och genus och mångfald på våra praktikplatser. Har som vanligt skrivit mer än vi ska, ordbajsa är verkligen min grej!

Har bestämt att åka hem nästa torsdag, tänkte först åka nästa fredag men då min chef ska vara ledig då blev jag också ledig då :) Så nästa torsdag 20.08 rullar tåget in i Värnamo! Längtar hem lite så ska bli väldigt roligt att träffa alla fina vänner och familj. Andas småländsk luft och dricka gott vatten ;)

Denna helgen såg väldigt tom ut fram tills idag, ikväll blir det att titta på EM-kvalet i fotboll och idol med Åsa. Imorgon åker vi troligen ner till Göteborg för shopping och roligheter, dock har jag inga pengar!? Har nämligen äntligen köpt ett nytt kort på friskis! Tränat 3 gånger denna veckan så är nöjd!


Vilket osammanhängade inlägg det blev, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0