Sista dagen som praktikant

Blev en ganska jobbig sista dag på praktiken. Det kändes att det var sista dagen och alla var lite mer vänliga och glada än vanligt! Började iaf dagen med att överlämna blommorna jag hade köpt till min chef, hon blev verkligen glad och överraskad :) Ägnade fm åt att skriva klart praktikrapporten sedan unnade jag mig en lunch ute med kollegorna, lyxigt och gott. Självklart spillde jag på min vita skjorta, både soppa och sylt! Måste ju synas att man har ätit ute ;) På em städade jag mitt kontor och dokument på datorn. Vid 15 blev jag bjuden på fika, hela 3 olika pajer hade de fixat! Vid 16.00 sa jag hejdå till mitt tomma skrivbord och va nära att fälla en tår när jag sa hejdå till min chef.

Men det positiva är att det var bara min sista dag som praktikant, ska tillbaka om ca 2 veckor och arbeta för min chef som ska till Spanien. Då kommer det sitta en ny praktikant på min plats och jag kommer vara ekonomichef. Kommer kännas konstigt men ändå ett framsteg!

Imorgon är det redovisning av slutrapporten av praktiken fram till kl 16 sen är det pluggfri helg och halloween fest!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att du trivts så bra Christin! och att du snart ska tillbaka! :) Jag blir inte jätteförvånad att du spillde faktiskt. Hehe. ;) Puss <3

2011-11-07 @ 16:30:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0