Nyår!?

Har fått ett erbjudande att hänga med till Sälen över nyår! Finns 15 platser och 14 är bokade, en plats kvar till mig!? Känner ungefär en tredjedel av personerna som ska åka men tror det skulle bli en grym resa ändå. Stugor är bokade 26 dec-2 jan. De är utrustade med jacuzzi,bastu,bubbelbad och ligger 800 meter från skidbackarna. Varför skulle jag inte hänga med på denna resa!?

Har dock ett problem, har lovat att jobba på Systembolaget i Värnamo över jul och nyår. Känns väldigt dumt att säga att jag inte kan ställa upp att jobba inför nyår, vet hur stort behov de har av mig och hur gärna en del av dem vill vara lediga. Beslutångest...ska försöka fatta mod och ringa min chef imorgon..

Lite bilder från stugorna :)

Kommentarer
Postat av: thess

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKK CHRIPP! inte ofta man får sådana erbjudanden! ;) ser riktigt fint ut också!

2011-11-11 @ 20:45:02
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0